ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ – ΝΕΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ

NEΑ ΧΡΟΝΙΑΝέα χρονιά. Νέες συνήθειες. Αν οχι όλοι μας, τότε σίγουρα οι περισσότεροι θέτουμε καινούριους στόχους και ονειρευόμαστε έναν καλύτερο τρόπο ζωής. Νέος χρόνος. Νέοι ΕΜΕΙΣ. Μέσα σε αυτούς τους στόχους εμπεριέχονται και οι συνήθειες. Καλές ή κακές, καινούριες ή παλιές. Φέτος θέλετε μια καλύτερη ποιότητα ζωής. Έναν καλύτερο εαυτό. Μια ποιοτική διατροφή με αμέτρητες επιλογές. Επιλογές που θα σας εκπλήξουν και θα σας ευχαριστήσουν  ταυτόχρονα. O Ιανουάριος είναι ένας δύσκολος μήνας για πολλούς ανθρώπους. Μπορεί να αισθάνεστε ότι έχετε αφεθεί,  ότι νιώθετε αδιαθεσία και ότι γενικότερα έχετε κακή υγεία μετά τις διακοπές.

Εάν αντιμετωπίζετε σοβαρή έλλειψη κινήτρου για να τηρήσετε τις αποφάσεις που είχατε όλη την καλή πρόθεση να υλοποιήσετε με τον ερχομό της νέας χρονιάς, μην ανησυχείτε. Αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό: είναι το πώς θα διαχειριστείτε αυτές τις ένοχες, αρνητικές σκέψεις που σας απασχολούν και τελικά σας οδηγούν εκεί που θέλετε να φτάσετε. Το να ζείτε ποιοτικά, να αισθάνεστε καλά και να τρώτε σωστά δεν γίνεται από τη μια μέρα στην άλλη. Πρέπει να είμαστε ρεαλιστές ως προς τους στόχους που θέτουμε.

Αν προσπαθήσετε να φτάσετε στους στόχους σας πολύ γρήγορα και δραστικά, το μόνο που θα καταφέρετε θα είναι να καταρρακωθείτε. Επομένως, μην είστε πολύ σκληροί με τον εαυτό σας. Ξεκινήστε αργά, φέρνοντας αυτές τις 3 θετικές αλλαγές στη ζωή σας μέχρι να γίνουν ευχάριστες, υγιείς, φυσικές νέες συνήθειες:

  1. Καλλιεργήστε τη νοοτροπία για περισσότερη κίνηση

Ο καθένας μπορεί να κάνει την άσκηση μέρος του τρόπου ζωής του. Αλλά το πιο σημαντικό μέρος του σώματός σας που πρέπει να εστιάσετε πρώτα δεν είναι η κοιλιά, οι γλουτοί ή οι μηροί σας… Είναι το μυαλό σας. Ξεκινήστε κάθε μέρα με την πρόθεση να κινηθείτε περισσότερο και να κάνετε στον εαυτό σας μερικές υπενθυμίσεις μέσα στη μέρα. Κατεβείτε από το λεωφορείο ή το αυτοκίνητο λίγο μακρύτερα και περπατήστε το υπόλοιπο της διαδρομής έως το σπίτι. Χρησιμοποιήστε τις σκάλες και όχι το ασανσέρ. Περπατήστε έως το γραφείο ενός συναδέλφου για να του μιλήσετε, αντί να του στείλετε e-mail.

Εισάγετε σταδιακά την άσκηση στο καθημερινό σας πρόγραμμα, αλλά μην πιέζετε τον εαυτό σας. Περπάτημα, τρέξιμο, κολύμβηση: γραφτείτε σε ένα πραγματικά ευχάριστο πρόγραμμα γυμναστικής. Βρείτε ένα είδος άσκησης που να σας αρέσει και οι δικαιολογίες δεν θα μπουν ποτέ στο μυαλό σας.

  1. Οργανώστε τον ύπνο σας

Αν η απόφασή σας για τη νέα χρονιά είναι να χάσετε βάρος αλλά τα καθημερινά smoothies και η έντονη άσκηση δεν αποδίδουν, ίσως αυτό να οφείλεται στο ότι σας λείπει ένα σημαντικό κομμάτι του παζλ: η αξία που έχει ο ύπνος για την άσκηση, την υγεία, το πνεύμα και τη ζωή σας γενικότερα, ίσως να υπονομεύεται σε μεγάλο βαθμό.

Σκεφτείτε το: αν είστε κουρασμένοι, είστε πιο επιρρεπείς σε μια δόση καφεΐνης ή ζάχαρης. Αυτό συμβαίνει επειδή ο ύπνος ενεργοποιεί την ορμόνη της πείνας. Ο ύπνος επανασυγχρονίζει το ρολόι του σώματος, δίνει στον εγκέφαλο σας χρόνο να απορροφήσει τα γεγονότα της ημέρας και σας προετοιμάζει για μια ευτυχισμένη, πιο υγιή, πιο παραγωγική ημέρα.

  1. Καταναλώστε τα πιο φυσικά γεύματα που μπορείτε

Το μαγείρεμα κάθε γεύματος από το μηδέν δεν είναι πάντα ρεαλιστικό, αλλά υπάρχουν βήματα που μπορείτε να κάνετε για να περιορίσετε τα επεξεργασμένα τρόφιμα. Προτιμήστε τα φρέσκα βιολογικά λαχανικά, φρούτα, ψάρια, πουλερικά, κρέας που σιτίζεται με χορτάρι, σιτηρά (καστανό ρύζι, κινόα και κουσκούς είναι εξαιρετικά γρήγορα στο μαγείρεμα), ξηρούς καρπούς, σπόρους, όσπρια και φασόλια. Όλα τα παραπάνω και ακόμη περισσότερα προϊόντα θα τα ανακαλύψετε στα ράφια των καταστημάτων της Green Family σε Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Λάρισα και σύντομα στο Βόλο.

Βάζοντας smoothies στη διατροφή σας, θα νιώσετε ότι ανακτάτε πολύ γρήγορα την ενέργειά σας, ειδικά αν η πέψη σας είναι λίγο αργή μετά τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά. Επιλέξτε βιολογικά φρούτα εποχής, φρέσκο βιολογικό γάλα και δώστε γεύση, χρώμα και ζωντάνια στα ροφήματά σας μαζί με όλα τα θρεπτικά στοιχεία που χρειάζεται ο οργανισμός σας. Εκτός από την πρόσληψη τροφής, βεβαιωθείτε ότι πίνετε 3 λίτρα νερό την ημέρα. Ακόμη και ένα μικρό ποτήρι περισσότερο κάθε ώρα, μπορεί να βοηθήσει.

Share this post

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


x

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.

X