Green Chef, GreenFamily News, Απογευματινό, Βραδυνό, Διαβήτης, Μεσημεριανό, Πρωινό, Υγεία & Ευεξία

Πώς να αντικαταστήσουμε τη ζάχαρη

Η ζάχαρη μπορεί να μας ‘’γλυκαίνει ‘’ τη ζωή καταναλώνοντάς την μέσα στον καφέ, σε ροφήματα, σε γλυκά και άλλες παρασκευές αλλά δεν παύει να είναι μια κατεργασμένη τροφή που μας δίνει περιττές θερμίδες και αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία μας.

Παρακάτω αναφέρονται μερικές εναλλακτικές που μπορούν να αντικαταστήσουν τη ζάχαρη:

  1. Μέλι, αποτελείται από φυσικά σάκχαρα και αρκεί μόνο μια κουταλιά τόσο για να γλυκαθείτε, όσο και για να λάβετε τα ωφέλιμα συστατικά του
  2. Σιρόπι σφενδάμου, προσθέστε το σε γλυκά ή σε τηγανίτες
  3. Σιρόπι αγάβης, προσθέστε το και αυτό στο πρωινό σας ή στο τσάι
  4. Στέβια σε υγρή ή κρυσταλλική μορφή, 0 θερμίδες και με λίγη ποσότητα μπορεί να αντικαταστήσει τη ζάχαρη χωρίς διαφορά στη γεύση
  5. Ζάχαρη χουρμάδων, προέρχεται από τα φυσικά σάκχαρα των χουρμάδων και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ακόμα και στην Παρασκευή γλυκών
  6. Ζάχαρη καρύδας, προέρχεται από την καρύδα και δίνει μια πιο τροπική και καραμελένια γεύση

Ότι και να διαλέξετε για να αντικαταστήσετε τη ζάχαρη μην ξεχνάτε ότι αυτή κρύβεται σε πολλά τρόφιμα που μπορεί να καταναλώνουμε καθημερινά, γι’ αυτό καλό είναι να ενημερωνόμαστε από την ετικέτα του τροφίμου τόσο για τα συστατικά όσο και για τη διατροφική του αξία.

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *