ΤΑΧΙΝΙ. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΒΟΗΘΟΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ!

d75fd81dc6a7a3547b96e88854b00231Ένα φυσικό προϊόν το οποίο αποτελείται από 100% αλεσμένο σουσάμι που ψήνεται είτε αποφλοιωμένο είτε με το φλοιό του (ολικής άλεσης) και έπειτα αλέθεται. Ανήκει στην κατηγορία του λίπους μαζί με το βούτυρο και το λάδι ωστόσο παρουσιάζει κάποια σημαντικά πλεονεκτήματα σε σχέση με τα υπόλοιπα τρόφιμα της κατηγορίας του. Η κατανάλωση ταχινιού στα πλαίσια μίας ισορροπημένης διατροφής μπορεί να συμβάλλει στην πρόσληψη πρωτεϊνών, βιταμινών του συμπλέγματος Β, ασβεστίου, μαγνησίου, ψευδαργύρου, φωσφόρου και πολυακόρεστων λιπαρών οξέων.

 

Εκτός από τις πρωτεΐνες, το ταχίνι προσφέρει στον οργανισμό και μία καλή ποσότητα φυτικών ινών, οι οποίες είναι απαραίτητες για την καλή λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος, καθώς και καλή ποιότητας λιπαρά οξέα.

 

Εξαιτίας της χαμηλής περιεκτικότητας του ταχινιού σε απλά σάκχαρα καθώς και του σχετικά χαμηλού γλυκαιμικού του δείκτη, αποτελεί ένα τρόφιμο κατάλληλο για κατανάλωση από άτομα με σακχαρώδη διαβήτη. Από την άλλη, εξαιτίας της υψηλής θερμιδικής του απόδοσης (90 περίπου θερμίδες ανά κουταλιά της σούπας), θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στην ποσότητα που καταναλώνουμε, ειδικά εάν βρισκόμαστε σε ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους.

Βοηθός στην υγεία της καρδιάς, των οστών, της αρθρίτιδας!

9 λόγοι για να τρως ταχίνι

  1. Το ταχίνι είναι πλούσιο στις λιγνάνες σησαμίνη και σησαμόλη οι οποίες φαίνεται να μειώνουν την χοληστερόλη.
  2. Περιέχει μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά που βοηθούν στη μείωση της χοληστερόλης και επιπλέον ελαττώνουν τον κίνδυνο για καρδιακή νόσο και εγκεφαλικό επεισόδιο.
  3. Είναι καλή πηγή ασβεστίου και μαγνησίου, τα οποία ρίχνουν την πίεση με φυσικό τρόπο.
  4. Συμβάλει στην υγεία των οστών λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε μαγνήσιο.
  5. Σε κλινικές μελέτες για την αρθρίτιδα έχει βρεθεί ότι το ταχίνι βελτιώνει τον πόνο και δεν έχει τις παρενέργειες του φαρμάκου που χορηγείται στις περιπτώσεις αυτές.
  6. Βοηθάει στην πρόληψη και στη διαχείριση του σακχαρώδη διαβήτη.
  7. Η υψηλή τους περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες το καθιστά πολύτιμο βοηθό για την καλύτερη λειτουργία του πεπτικού.
  8. Είναι πλούσιο σε χαλκό που είναι απαραίτητος για την πρόσληψη σιδήρου βασικού συστατικού της αιμογλοβίνης. Έτσι, έχουμε καλύτερη κυκλοφορία και καλύτερη λειτουργία των διαφόρων οργάνων του σώματος.
  9. Σημαντική η συμβολή του στην υγεία του δέρματος και των μαλλιών καθώς περιέχει σημαντικές ποσότητες ψευδαργύρου.

 

Share this post

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


x

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.

X